اس ام اس های جدید و احساسی با موضوع دلتنگی

درباره ما

به سایتِ دنیایِ سرگرمی خوش اومدید :)

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

اس ام اس های جدید و احساسی با موضوع دلتنگی

س ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

گناه ِ کیست ؟!
حادثه ها ؟
فاصله ها ؟
خاطره ها ؟
جاده های دور و دراز ؟
یا
دل ِ من ؟ … که برای تو تنگ شده است !

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

از خلاصه ی روز های انتظار،
که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !
فقط این را می‌‌گویم :
دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛
چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

نه توان خواستن دارم
نه
توان
فراموش کردن
سهم من از تو چیست؟
فقط

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ،
نفس به نفس برایت تراژدی نیست …
قلب من مقتول فیلم نامه است ،
شخصیت اصلی که تویی !

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

وزن دار نمے گویم
قافیہِ هم نمے گذارم
بے پرده و رک مے گویم
دلتنــــــگم

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

آرام بگیر دلم …
تنگ نشو برایش …
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
“چیزی بینمان نبوده”

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …
دلم تو را می خواهد !

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

دلتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم
بلکه یادت را فراموش کنم …
تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

دلتنگــــــــــی
خیابــــــــــان شلوغی است ک تودرمیانه اش ایســــــــــتاده باشی،
ببینی می آیــــــــــند،ببینی میرونــــــــــد وتوهمچنان ایستــــــــــاده باشی…

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

رسم ” خوب ” ها همین است
حرف آمدنشان شادت می کند
و حرف رفتنشان با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته،
دلتنگشان می شوی . . .

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ،
باران که جای خود دارد . . .

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

دلم برایت تنگ‌ شده است
قدِ یکی از سه نقطه های آخرِ نوشته هایم …

::

اس ام اس های عاشقانه و احساسی با موضوع دلتنگی

::

دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان …
دارد باران می بارد !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: